Jestem Ania – założyłam bloga w 2019 roku, mimo że materiały i prace opisywane przeze mnie powstawały w moim domu i głowie dużo wcześniej. KreatywnaChwila jest przestrzenią, w której umieściłam część siebie i mojego obecnego życia, którego głównym celem jest wychowanie dwójki wspaniałych chłopców.
Nic jednak nie przychodzi za darmo. Dlatego poszukuję partnerów biznesowych, dzięki którym będą mogła rozwijać swoje zainteresowania i dalej dzielić się pomysłami z innymi. Poniżej przedstawiam krótką analizę bloga, dzięki której poznasz profil mojej działalności. Zależy mi na współpracy z firmami, które budują tożsamość swojej marki w oparciu o bliskie mi wartości. Chciałabym kreatywną pracą przyczynić się do ich dalszego rozwoju.
Kilka słów poświęciłam również mediom społecznościowym, w których staram się aktywnie działać.
Mam nadzieję, że mój blog wzbudził Twoje zainteresowanie i odezwiesz się do mnie z propozycją współpracy. Będę zaszczycona, jeżeli dołączysz do wspaniałej grupy moich współpracowników.
Przedstawiam formy współpracy, które pozostają w zgodzie z formatem i wartościami przekazywanymi na blogu. Jeżeli masz inną propozycję, która wykracza poza wskazane typy, skontaktuj się ze mną – jestem otwarta na nieszablonowe pomysły i wyzwania. Szczegółowe warunki współpracy znajdują się na tej stronie.
Dzięki postowi, który napiszę o twoim produkcie lub marce, zdobędziesz szansę na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców mojego bloga. Artykuł sponsorowany lub wpis gościnny będą pozycjonowały twoją stronę, markę lub produkt znacznie dłużej i taniej niż w tradycyjnych mediach. Moje posty będą widoczne i czytane przez użytkowników na wiele miesięcy po pojawieniu się na blogu. Dla gigantów światowych takich jak Apple, Microsoft czy Coca-Cola korzystanie z usług blogerów to swoisty must-have, bowiem od wielu lat wiadomo, że brak pozycjonowania w sieci może oznaczać jedynie nierozsądek lub co gorsza, chęć ukrycia wad produktu. Dlatego jeżeli chcesz budować zaufanie do swojej marki i zyskać zaufanego ambasadora to zachęcam do współpracy.
W moim wpisie zamieszczę wiele ciekawych uwag i spostrzeżeń na temat Twojego produktu, który wcześniej postaram się gruntownie poznać. Nie zabraknie wielu profesjonalnie wykonanych zdjęć lub filmów. Zanim wpis zostanie odpowiednio wysoko umieszczony w wyszukiwarkach, będą go promować w mediach społecznościowych.
Jestem otwarta na propozycje utworzenia szeregu działań marketingowych, aby jak najlepiej wesprzeć promowanie produktu lub marki. Kampania reklamowa może obejmować blog, jak również wybrane kanały społecznościowe. Kampanie reklamowe swoim zakresem obejmują statyczne i dynamiczne reklamy, informacje i linki do sklepu producenta, informacje o produkcie w postaci wpisów i wiele więcej. Zachęcam do kontaktu ze mną, abyśmy wspólnie mogli ustalić plan biznesowy.
Długoterminowa współpraca wiąże się z wieloma korzyściami dla obu stron. Jako ambasadorka będę miała możliwość lepszego dopasowanie kampanii do państwa modelu biznesowego, co przełoży się na wzmocnienie wizerunku marki i opisywanych produktów. Przy długoterminowej współpracy każdy artykuł partnerski zostanie wyróżniony na pierwszej stronie bloga w osobnej sekcji. Trwała współpraca wiąże się z większym dopasowaniem na blogu, zmniejszeniem kosztów współpracy, możliwością organizowania konkursów, promowaniem w mediach społecznościowych, sesjami zdjęciowymi i filmami produktów, a w rezultacie większym zaangażowaniem moich użytkowników, których działania będą przyciągać kolejnych.
Chętnie podejmę się solidniej i rzetelniej recenzji lub testu produktu. Niewątpliwie recenzja produktów są najlepszym sposobem na wyeliminowanie obaw kupujących i nie sposób ich zastąpić opisami produktów na stronach producenta. Większość potencjalnych klientów, po zapoznaniu się z opisem na stronie producenta lub sklepu poszukuje opinii i recenzji od użytkowników, wyrabiając swoje zdanie o produkcie na podstawie opinii innych. Zawsze staram się być bardzo precyzyjna i rzetelna pisząc recenzje, staram się przeanalizować dokładnie produkt, dzięki czemu możesz liczyć na to, że użytkownicy znajdą na moim blogu nie tylko powierzchowne informacje, ale również przydatne porady.
Każda z moich recenzji obejmuje: przedstawienie produktu i jego najciekawszych cech, dokładne przedstawienie wad i zalet produktu, krótkie podsumowanie wraz oceną. We wpisie nie może zabraknąć zdjęć ze sesji zdjęciowej przedstawiającej produkt (lub filmu).
Recenzje oraz testy produktów mogą być zakończone konkursem w mediach społecznościowych.
Uwielbiam wszystko co kreatywne, zawsze lubiłam tworzyć – „coś z niczego” – tzw. DIY. Poza tym moim zamiłowaniem jest gotowanie, pieczenie i podróże. To nie wszystkie moje pasje, ale nimi dzielę się na blogu.
Realizowane tematy to m.in. prace plastyczne i techniczne z papieru. Bliski jest mi recykling, dlatego staram się korzystać z materiałów dostępnych w domach i wykonują prace z wykorzystaniem materiałów szkolnych. Często używam farb, flamastrów, kredek, bibułę, klej oraz różne formy kolorowego papieru. Staram się, aby moje prace były proste i kolorowe. Część wpisów zawiera gotowe szablony, które można za darmo pobrać i wydrukować.
W miarę możliwości, chętnie udostępniam instrukcje wideo na kanale YouTube i załączam je do wpisów.
Lubię inspirować innych poradnikami, zestawieniami produktów na określone święto lub dla wybranej grupy wiekowej. Bardzo lubię pisać recenzje gier komputerowych, planszowych oraz edukacyjnych dostosowanych do wieku moich synów (rocznik 2010 i 2018).
Z pasji do gotowania i pieczenia powstają przepisy i poradniki na sałatki, przekąski, ciasta, ciasteczka i torty (oczywiście wszystkie wykonane w naszej kuchni). Sporą część stanowią proste w wykonaniu potrawy. Bardzo popularne na blogu są przekąski, a w szczególności z ciasta francuskiego.
Na blogu znajdują się również ciekawe pomysły na spędzanie wolnego czasu z dziećmi i relacje z naszych podróży. W tym dziale zamieszczam również przydatne informacje dotyczące podróżowania (w tym linki, adresy i mapy wybranych miejsc).
W związku obecną sytuacją na świecie i sporymi ograniczeniami w podróżowaniu, dział nie ma aktualnych wpisów. Jednak aktywne spędzanie czasu jest nam bardzo bliskie, w związku z tym planuję dodawać artykuły w tej tematyce, gdy aura będzie bardziej sprzyjająca.
Głównymi odbiorcami są rodzice (w szczególności kobiety) w wieku 23-34 lat wychowujący małe dzieci. Na naszym portalu i mediach społecznościowych znajdują wiele kreatywnych pomysłów, pomocnych w wychowywaniu dzieci i prowadzeniu domu. Jak również pyszne przepisy na potrawy i wypieki.
Kolejnymi grupą naszych czytelników jest grono nauczycielskie, które wykorzystuje nasze prace plastyczne i pomysły do zabawy na swoich zajęciach dydaktycznych.
Bardzo szczerymi i wiernymi odbiorcami naszego portalu, chodź nie uwzględnianymi wprost w statystykach Google Analytics, są dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wykonują one chętnie prace plastyczne przygotowane przez nas na różne okazje (urodziny, święta, dzień misia, walentynki, itp.). Uczniowie chętnie oglądają nasz kanał na YouTube i dzielą się swoimi wrażeniami w komentarzach.
Co bardzo ważne blog z roku na rok ma co raz większą oglądalność. Porównując oglądalność między 2019 a 2020 rokiem widać, że blog rośnie w dynamicznym tempie. Użytkownicy spędzają na portalu więcej czasu oraz co nas bardzo cieszy, częściej wracają.
Kanał YouTube pozwolił nam na dotarcie do nowych odbiorców, którymi są głównie dzieci. Nasze poradniki przydają się im w szkole i przedszkolu. Obecnie na kanale mamy 786 subskrybentów, a średnia oglądalność kanału z ostatnich 3 miesięcy to 35489 (stan na 15.04.2021).
Na Instagramie jestem aktywna od 07.2020 od tego czasu wciąż zwiększam ilość wpisów co za tym idzie odbiorców. W ostatnich miesiącach staram się pokrywać treść i zdjęcia na blogu z informacjami na Instagramie. Często uczestniczę w różnych wyzwaniach, dzięki którym docieram i pozyskuję większą liczbę odbiorców. Moimi czytelnikami są przede wszystkim młode mamy oraz grono pedagogiczne. 501 obserwujących śledzi mój profil (stan na 15.04.2021).
Wszystkie wpisy na blogu publikuję na swoim Facebook. Aktywnie uczestniczę w kilku grupach dotyczących jedzenia, prac plastyczno-technicznych oraz zabawy z dziećmi. Bardzo dużą grupą odbiorców są nauczyciele oraz pasjonaci pieczenia i gotowania. Często udzielam się w grupach, chętnie odpowiadam na pytania, porady, dzięki czemu zwiększam wciąż ilość osób obserwujących mój profil oraz czytających blog. Obecnie mam 725 polubień (stan na 15.04.2021).
Na Pinterest dodaję zdjęcia i filmy, które pokrywają się z zawartością bloga. Mam utworzone tablice dotyczące dzieci, gotowania i podróży. Moje tablice śledziło 121 000 odbiorców w ostatnich 3 miesiącach oraz 1072 obserwujących (stan na 09.01.2023).